Administració de comunitats

Som un equip de professionals amb més de 30 anys d’experiència en la gestió integral de béns immobles. Amb una clara vocació d’eficiència i transparència, gestionem les comunitats amb una infraestructura moderna que ens permet oferir tots els serveis perquè tinguin els comptes clars. Comptem amb professionals experts en les diferents àrees; comptabilitat, administració, jurídiques i arquitectura.
La nostra gestió està avalada amb el segell de qualitat Q -CAF emès pel Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona i Lleida, acreditant la nostra experiència, formació, capacitació, possibilitats tecnològiques i potencial tècnic que avala l’excel·lència dels nostres processos interns.
  • Oficina en línia 24/7 i APP amb tota la documentació de la comunitat disponible a tots els veïns (actes, liquidacions, factures, contractes etc).
  • Juntes Generals ordinàries i extraordinària (convocatòries, reunions i actes).
  • Custòdia de la documentacion de la comunitat.
  • Reunions de seguiment amb la Junta Rectora i Comissió d’obres.
  • Elaboració i seguiment del pressupost anual
  • Gestió comptable de la comunitat
  • Gestió de cobraments i pagaments a través del compte bancari de la Comunitat
  • Presentació a Hisenda dels models 347, 111 i 190
  • Seguiment de la morositat
  • Custodia de la documentació
  • Optimització de recursos
  • Control de manteniments i contractes
  • Gestió d’Incidències
  • Visites periòdiques a la finca
  • Atenció urgències 24/365
  • Tramitis de subvencions comunitarias
  • Gestió de presupostos
  • Propostes de manteniment
  • Seguiment del llibre del edifici
  • Inspeccions obligatories
  • Gestió amb l’administració pública

PER A + INFORMACIÓ CONTACTI'NS

També ens pot contactar al telèfon 93 328 45 67 i si és una urgència al 636 05 08 00